Amplifon - Aparaty słuchowe - Z nami usłyszysz świat
Z nami usłyszysz Świat!

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Wyznacz termin Twojej wizyty
Bezpłatny telefon

800 88 88 99

  • Początek

    Inżynier A. Charles Holland założył w Mediolanie firmę Amplifon, specjalizującą się w sprzedaży aparatów słuchowych.

    www.amplifon.com

  • Ugruntowanie pozycji na włoskim rynku

    Sklepy są otwierane w całym kraju. Utworzono CRS (Centrum Badań i Studiów), które staje się punktem odniesienia dla społeczności naukowej. Zadaniem Centrum jest wspieranie badań, rozwoju i szkoleń w dziedzinie audiologii, aparatów słuchowych i terapii mowy. Powstaje Amplaid. Ta biomedyczna linia oferuje otolaryngologom zaawansowane narzędzia diagnostyczne i rehabilitacyjne z dziedziny audiologii.

    www.crsamplifon.com

  • Naszym celem jest serwis zorientowany na Klienta

    Po zmianie kierownictwa firmy, w coraz większym stopniu staramy się być firmą usługową, która rozwija i wprowadza na rynek ekskluzywne, zindywidualizowane usługi, gwarantujące maksymalną satysfakcję Klienta. Rozpoczynamy ekspansje na inne kraje, na początek w Hiszpanii i Portugalii w 1992 r.

  • Włoscy innowatorzy

    Ciągle szukając najbardziej innowacyjnych rozwiązań dla problemu niedosłuchu, Amplifon jako pierwsza firma we Włoszech wprowadza do sprzedaży pierwszy aparat cyfrowy, który łączy w sobie dyskrecję z bardzo dobrej jakości dźwiękiem.

  • To jest wielki świat

    Lata pomiędzy 1998 i 2000 mają podstawowe znaczenie dla rozwoju Grupy Amplifon, ponieważ w tym okresie rozwija ona strategię internacjonalizacji poprzez znaczące akwizycje głównych konkurentów w Szwajcarii, Francji, Stanach Zjednoczonych i Holandii.

  • Giełda

    Od 27 czerwca 2001 jesteśmy notowani na Włoskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W ciągu tego roku wchodzimy na rynki Afryki i Bliskiego Wschodu, otwierając firmę w Egipcie.

    Aplifon na Borsa Italiana

  • Światowa ekspansja

    Kontynuujemy międzynarodową ekspansję, umacniając naszą pozycję na kluczowych rynkach, takich jak Stany Zjednoczone czy Holandia, otwieramy filie w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

  • Jesteśmy gotowi być światowym liderem

    W latach 2007 i 2008, wdrażamy kompletne korporacyjne pozycjonowanie. Dzięki innowacyjnemu marketingu, sprzedaży i strategii komunikacji możemy wzmocnić naszą pozycję jako firmy zorientowanej na klienta, dokładamy wszelkich starań, aby być gotowym do stawienia czoła nowym wyzwaniom rynku globalnego.

  • Stabilny wzrost

    Konsolidujemy naszą obecność w Europie i wchodzimy na rynek belgijski poprzez akwizycję firmy Dialogue, drugiego co wielkości dystrybutora w Belgii. Z udziałem w rynku około 20% Dialogue obejmuje cały kraj swoją siecią 60 punktów sprzedaży i ponad 100 centrami serwisowymi.

  • Jesteśmy obecni na każdym i na wszystkich kontynentach

    We wrześniu 2010 Amplifon kupuje sieć 200 punktów sprzedaży National Hearing Care Group(NHC), wiodącego dystrybutora aparatów słuchowych w Australii i Nowej Zelandii oraz rośnie jego sprzedaż w Indiach. Wraz z przejęciem NHC, Amplifon dalej poszerza swoje horyzonty i wchodzi w obszar geograficzny, gdzie nie był dotąd obecny i który zapewnia duży potencjał wzrostu w przyszłości.

  • Wchodzimy do Turcji

    Amplifon kupuje 51% udziałów w firmie Maxtone z zamiarem objęcia pozycji lidera na rynku.

  • Amplifon wchodzi na rynek Polski!

    Amplifon Poland Sp. z o.o. otwiera I Oddział w Łodzi.

    Lista oddziałów Amplifon

Stań się częścią naszej historii

Od 1950 Amplifon pomaga ludziom z ubytkiem słuchu odkryć na nowo, co to znaczy żyć pełnią życia, gwarantując pełną satysfakcję w różnych aspektach komunikacji, które są częścią codziennego życia.

1950 – początek

Inżynier A. Charles Holland założył w Mediolanie firmę Amplifon, specjalizującą się w sprzedaży aparatów słuchowych.

1960– ugruntowanie pozycji na włoskim rynku

Sklepy są otwierane w całym kraju. Utworzono CRS (Centrum Badań i Studiów), które staje się punktem odniesienia dla społeczności naukowej. Zadaniem Centrum jest wspieranie badań, rozwoju i szkoleń w dziedzinie audiologii, aparatów słuchowych i terapii mowy. Powstaje Amplaid. Ta biomedyczna linia oferuje otolaryngologom zaawansowane narzędzia diagnostyczne i rehabilitacyjne z dziedziny audiologii.

1990 - naszym celem jest serwis zorientowany na Klienta

Po zmianie kierownictwa firmy, w coraz większym stopniu staramy się być firmą usługową, która rozwija i wprowadza na rynek ekskluzywne, zindywidualizowane usługi, gwarantujące maksymalną satysfakcję Klienta.
Rozpoczynamy ekspansje na inne kraje, na początek w Hiszpanii i Portugalii w 1992 r.

1996 – włoscy innowatorzy

Ciągle szukając najbardziej innowacyjnych rozwiązań dla problemu niedosłuchu, Amplifon jako pierwsza firma we Włoszech wprowadza do sprzedaży pierwszy aparat cyfrowy, który łączy w sobie dyskrecję z bardzo dobrej jakości dźwiękiem.

1998-2000 – to jest wielki świat

Lata pomiędzy 1998 i 2000 mają podstawowe znaczenie dla rozwoju Grupy Amplifon, ponieważ w tym okresie rozwija ona strategię internacjonalizacji poprzez znaczące akwizycje głównych konkurentów w Szwajcarii, Francji, Stanach Zjednoczonych i Holandii.

2001 – giełda

Od 27 czerwca 2001 jesteśmy notowani na Włoskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
W ciągu tego roku wchodzimy na rynki Afryki i Bliskiego Wschodu, otwierając firmę w Egipcie.

2002 – światowa ekspansja

Kontynuujemy międzynarodową ekspansję, umacniając naszą pozycję na kluczowych rynkach, takich jak Stany Zjednoczone czy Holandia, otwieramy filie w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

2007-2008 – jesteśmy gotowi być światowym liderem

W latach 2007 i 2008, wdrażamy kompletne korporacyjne pozycjonowanie. Dzięki innowacyjnemu marketingu, sprzedaży i strategii komunikacji możemy wzmocnić naszą pozycję jako firmy zorientowanej na klienta, dokładamy wszelkich starań, aby być gotowym do stawienia czoła nowym wyzwaniom rynku globalnego.

2009 – stabilny wzrost

Konsolidujemy naszą obecność w Europie i wchodzimy na rynek belgijski poprzez akwizycję firmy Dialogue, drugiego co wielkości dystrybutora w Belgii. Z udziałem w rynku około 20% Dialogue obejmuje cały kraj swoją siecią 60 punktów sprzedaży i ponad 100 centrami serwisowymi.

2010 – jesteśmy obecni na każdym i na wszystkich kontynentach

We wrześniu 2010 Amplifon kupuje sieć 200 punktów sprzedaży National Hearing Care Group(NHC), wiodącego dystrybutora aparatów słuchowych w Australii i Nowej Zelandii oraz rośnie jego sprzedaż w Indiach. Wraz z przejęciem NHC, Amplifon dalej poszerza swoje horyzonty i wchodzi w obszar geograficzny, gdzie nie był dotąd obecny i który zapewnia duży potencjał wzrostu w przyszłości.

2012 – wchodzimy do Turcji

Amplifon kupuje 51% udziałów w firmie Maxtone z zamiarem objęcia pozycji lidera na rynku

Sierpień 2012 – Amplifon wchodzi na rynek Polski!

Jesteś tutaj: Historia firmy